Twój zakres obowiązków:

  • nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami i armatorami morskimi;
  • przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy;
  • monitorowanie potrzeb klientów i aktywne reagowanie na zapytania;
  • współpraca z zespołem operacyjnym w zakresie realizacji usług spedycyjnych.

Nasze wymagania:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (w mowie i piśmie);
  • doświadczenie w obszarze sprzedaży;
  • komunikatywność, samodzielność i zaangażowanie.

Mile widziane

  • wykształcenie kierunkowe (logistyka, transport, handel międzynarodowy);
  • znajomość innych języków obcych;
  • prawo jazdy kat. B.

Benefity

Sprawdź, co mamy do zaoferowania.

Dostęp do ubezpieczenia grupowego

Dofinansowanie do karty Multisport

Dostęp do pakietów medycznych

Wyjazdy integracyjne

Firmowa biblioteczka

Owocowe wtorki

Doceniamy polecanie znajomych do #AdarTeam

Jak wygląda rekrutacja?

Analiza aplikacji

Dokładnie analizujemy wszystkie otrzymane aplikacje. Na każdym etapie możesz liczyć na nasz feedback. Nawet jeśli nie zdecydujemy się na zaproszenie Ciebie do kolejnego etapu, to poinformujemy Cię o tym.

Rozmowa telefoniczna

Jeśli wybierzemy Twoje CV, zadzwonimy do Ciebie i zadamy kilka pytań weryfikujących nasze wspólne potrzeby. Umówimy się na spotkanie w dogodnym dla Ciebie terminie.

Spotkanie

Zaprosimy Cię do biura lub zobaczymy się online. Na spotkaniu będzie nam zależało, żeby poznać Ciebie i Twoje doświadczenie zawodowe. W zależności od stanowiska poprosimy Cię o rozwiązanie zadania praktycznego lub zweryfikujemy znajomość języka angielskiego.

Oferta pracy

Ostatnim etapem jest spotkanie z Twoim przyszłym Liderem. Przygotuj pytania, które chciałbyś zadać przed podjęciem decyzji dotyczącej współpracy.

Poszukujesz miejsca praktyki/stażu?

Nie ma ogłoszenia dla Ciebie?

Wyślij nam swoje CV, a zostanie ono uwzględnione w przyszłych rekrutacjach.

Masz pytania?

Chętnie odpowiemy!