Informacje:

Nie masz doświadczenia w obszarze TSL, ale interesuje Cię branża i posiadasz umiejętności handlowe? Postaw swoje pierwsze kroki w spedycji międzynarodowej na stanowisku Asystenta ds. Spedycji.

Program szkoleniowy „Akademia Spedytora” trwa 3 miesiące. Przez ten czas zaopiekujemy się Tobą i przeprowadzimy Cię przez różne szkolenia, dzięki którym zdobędziesz wiedzę potrzebną do dalszej pracy. Po ukończeniu projektu masz u nas pewne miejsce zatrudnienia i dokładnie określoną ścieżkę rozwoju.

Oczekujemy od Ciebie jedynie zainteresowania, gotowość do podejmowania nowych wyzwań i chęci zgłębienia swojej wiedzy w obszarze TSL. Dla nas doświadczenie nie jest najważniejsze, liczą się chęci i zaangażowanie. Jeżeli chcesz poznać nową branżę, rozwijać się i poszerzać swoje horyzonty – Adar to firma właśnie dla Ciebie!

Kompetencje, które są dla nas ważne:

  • Znajomość języka angielskiego – swobodnie rozmawiasz z klientem zagranicznym;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
  • umiejętność krytycznego myślenia oraz pracy w zespole;
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i dobrej organizacji pracy.

Mile widziane:

  • Studia na kierunku związanym z transportem;
  • znajomość innego języka obcego.

Twój typowy dzień to przede wszystkim:

  • Telefoniczny i mailowy kontakt z firmami oferującymi ładunki dla aut ciężarowych (korzystanie z giełd transportowych);
  • negocjacje z klientem zagranicznym warunków wykonywania transportu;
  • weryfikacja warunków umowy transportowej z wcześniejszymi ustaleniami telefonicznymi oraz mailowymi;
  • strategiczne przydzielanie ładunków transportowych do odpowiednich aut ciężarowych;
  • pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie bazy i utrzymywanie jej.

Przeszkolimy Cię w zakresie:

  • Tachografu;
  • budowy auta;
  • dokumentacji transportowej;
  • opłat i urządzeń;
  • negocjacji.

Benefity

Sprawdź, co mamy do zaoferowania.

Dostęp do ubezpieczenia grupowego

Dofinansowanie do karty Multisport

Dostęp do pakietów medycznych

Wyjazdy integracyjne

Piękny widok z 16. piętra w biurze w centrum Wrzeszcza

Firmowa biblioteczka

Owocowe wtorki i popcorn co piątek

Doceniamy polecanie znajomych do #AdarTeam

Jak wygląda rekrutacja?

Analiza aplikacji

Dokładnie analizujemy wszystkie otrzymane aplikacje. Na każdym etapie możesz liczyć na nasz feedback. Nawet jeśli nie zdecydujemy się na zaproszenie Ciebie do kolejnego etapu, to poinformujemy Cię o tym.

Rozmowa telefoniczna

Jeśli wybierzemy Twoje CV, zadzwonimy do Ciebie i zadamy kilka pytań weryfikujących nasze wspólne potrzeby. Umówimy się na spotkanie w dogodnym dla Ciebie terminie.

Spotkanie

Zaprosimy Cię do biura lub zobaczymy się online. Na spotkaniu będzie nam zależało, żeby poznać Ciebie i Twoje doświadczenie zawodowe. W zależności od stanowiska poprosimy Cię o rozwiązanie zadania praktycznego lub zweryfikujemy znajomość języka angielskiego.

Oferta pracy

Ostatnim etapem jest spotkanie z Twoim przyszłym Liderem. Przygotuj pytania, które chciałbyś zadać przed podjęciem decyzji dotyczącej współpracy.

Poszukujesz miejsca praktyki/stażu?

Nie ma ogłoszenia dla Ciebie?

Wyślij nam swoje CV, a zostanie ono uwzględnione w przyszłych rekrutacjach.

Masz pytania?

Chętnie odpowiemy!

```