Twój zakres obowiązków:

  • Wsparcie techniczne pracowników w zakresie korzystania ze sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, programów oraz w rozwiązywaniu problemów technicznych w środowisku Windows;
  • Monitorowanie i realizacja zgłoszeń (również w sytuacjach awaryjnych);
  • Zamawianie, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, sieciowego;
  • Zarządzanie systemami takimi jak: Kontrola dostępu, VOIP, nVision;
  • Opieka nad telefonią komórkową;
  • Wykonywanie serwisu, konserwacji drukarek i innych urządzeń;
  • Zarządzanie stanem magazynowym oraz środkami trwałymi IT;
  • Utrzymanie oraz bieżące ewidencjonowanie stanu infrastruktury IT, implementację zasad polityki bezpieczeństwa stacji roboczych, systemów, danych;
  • Zarządzanie środowiskiem Google Workspace;
  • Wdrażanie nowych pracowników;
  • Zakładanie i blokowanie kont w systemach zgodnie z zaakceptowanymi wnioskami i w ramach posiadanych uprawnień;
  • Czynny udział w projektach.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku informatyki lub pokrewnym;
  • Doświadczenie w utrzymaniu i wspieraniu technicznym użytkowników;
  • Znajomość budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego;
  • Znajomość głównych technologii sieciowych – LAN/WiFi, TCP/IP, routing, switching;
  • Znajomość zasad ewidencji sprzętu;
  • Zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych i biznesowych;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • Systematyczność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  • Zdolność pracy zarówno jako samodzielny specjalista jak i członek zespołu;
  • Analityczne myślenie, umiejętność analizy danych raportowych, wyciągania wniosków;
  • Zaangażowanie, samodzielność;
  • Proaktywne działanie w zakresie planowania rozwiązań IT;
  • Czynne prawo jazdy kategorii B.

Mile widziane

  • Umiejętność administrowania serwerami opartymi na systemie Windows Server;
  • Znajomość systemów Linux wraz z administracją;
  • Znajomość baz danych;
  • Znajomość j. angielskiego.

Benefity

Sprawdź, co mamy do zaoferowania.

Dostęp do ubezpieczenia grupowego

Dofinansowanie do karty Multisport

Dostęp do pakietów medycznych

Wyjazdy integracyjne

Piękny widok z 16. piętra w biurze w centrum Wrzeszcza

Firmowa biblioteczka

Owocowe wtorki i popcorn co piątek

Doceniamy polecanie znajomych do #AdarTeam

Jak wygląda rekrutacja?

Analiza aplikacji

Dokładnie analizujemy wszystkie otrzymane aplikacje. Na każdym etapie możesz liczyć na nasz feedback. Nawet jeśli nie zdecydujemy się na zaproszenie Ciebie do kolejnego etapu, to poinformujemy Cię o tym.

Rozmowa telefoniczna

Jeśli wybierzemy Twoje CV, zadzwonimy do Ciebie i zadamy kilka pytań weryfikujących nasze wspólne potrzeby. Umówimy się na spotkanie w dogodnym dla Ciebie terminie.

Spotkanie

Zaprosimy Cię do biura lub zobaczymy się online. Na spotkaniu będzie nam zależało, żeby poznać Ciebie i Twoje doświadczenie zawodowe. W zależności od stanowiska poprosimy Cię o rozwiązanie zadania praktycznego lub zweryfikujemy znajomość języka angielskiego.

Oferta pracy

Ostatnim etapem jest spotkanie z Twoim przyszłym Liderem. Przygotuj pytania, które chciałbyś zadać przed podjęciem decyzji dotyczącej współpracy.

Poszukujesz miejsca praktyki/stażu?

Nie ma ogłoszenia dla Ciebie?

Wyślij nam swoje CV, a zostanie ono uwzględnione w przyszłych rekrutacjach.

Masz pytania?

Chętnie odpowiemy!

Katarzyna Pytel

Menadżer ds. HR

```